donderdag 11 februari 2016

De Tweede Crealies Blogestafette


Vandaag mag ik het startsein geven voor de tweede Crealies Blogestafette.
Ik heb een kaart gemaakt met o.a. de allernieuwste Crea-Nest-Lies XXL


Gebruikte Crealies Items


 Verder heb ik gebruikt
Wit papier van Schut 225 gr
Brusho: Turquoise, Violet en Lime green
Archival ink: Deep purple
Bling dot bright


Het "hart" op het staande gedeelte van de kaart,
heb ik gemaakt met de twee kleinste stansen van de XXL set.



Van de blaadjes heb ik de steeltjes afgeknipt en op een 
decoratieve manier gebruikt.
Morgen is er weer een andere creatie te bewonderen die gemaakt is door Miriam

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. prachtige kaart, mooie vorm, leuk die bloemenknopjes
    en prachtig kleurwerk met de brusho ook!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen